//Pwincess Pendek


Assalamualaikum!
Holla Earthlings! Wana for short. 15 y/o, PMR on 2013 :D

Cwushhh




Credits

Basecode: Atin Tory
Edit:Timi
Re-Edit:Wana
Help: Atiqah
Post Lepas

  • dont judge me.

  • thanks Farah Atiqah.
    07 March 2013 | Thursday, March 07, 2013 |
    assalamualaikum.

    hai hai, hihi okay nampak tak nama kat atas tu? sedap en nama dia. act dia schmate aku, sebaya tapi dia pendek lagi lah dari aku :p hihi faghah jangan marah kalau baca ni k. hmm act farah ni selalu bagi support untuk aku keep blogging. bila dia selalu baca blog ni aku rasa like "okay blog aku ada admire and aku kena keep blogging" :D

    dulu aku takminat sangat blogging sampai satu tahap rasa macam nak deactive jeh -.- tapi takjadi sebab farah selalu cakap "blog kau comel lah tapi entry dia sikit" sebab tu aku keep blogging :D and for the first time aku update entry pasal faghah. mesti bangga gila pendek tu xD ahahahaha. 

    nampak tak tuuu? alalala comel je faghah hahaha :D dedicated to you pendek :* baca tauu bacaaa :D hahahaha.


    Older Post
    Owner of Blogskin
    BLOG TWITTER BLOGSKINS